Beszerzési munkatársat keres a Budapest Brand

Teljes munkaidő, határozatlan idejű jogviszony (3 hónap próbaidő)

A munkavégzés helye: Budapest, V. kerület

Feladatok:

  • Beszerzési eljárások (a Társaság uniós és nemzeti közbeszerzési, valamint a közbeszerzésen kívüli versenyeztetési eljárások) teljes körű lefolytatásával összefüggő adminisztrációs feladatok ellátása, iratanyag és vezetői döntés előkészítés,
  • Közreműködik a Társaság szervezeti egységei részéről előkészített műszaki/szakmai tartalomra vonatkozó dokumentumok összeállításában és azokat koordinálja a megbízott független akkreditált közbeszerzési szaktanácsadó/k részére,
  • összefogja és nyilvántartást vezet a Kbt. szerinti dokumentumokról, koordinálja és összefogja a bíráló bizottság munkáját,
  • a Társaság szervezeti egységének vezetőjével, valamint a jogi irodával közösen részt vesz a közbeszerzési eljárás alapján megkötendő szerződések előkészítésében,
  • Közreműködik a tervkészítéshez, adatszolgáltatásokhoz kapcsolódó feladatokban,
  • Előkészíti a Társaság honlapján a közérdekű adatok keretében közzéteendő közbeszerzéshez kapcsolódó információkat,
  • Előkészíti a Társaság éves költségvetésének és annak végrehajtásáról szóló beszámoló részeként a közbeszerzési és beszerzési tervet, valamint a teljesítéséről szóló beszámolót.
  • Elektronikus Közbeszerzési Rendszerben a közbeszerzési eljárásainak adminisztrálása, adatszolgáltatása
  • ellenőrzi a közbeszerzési eljárás alapján megkötött szerződések teljesítésének utókövetését

Jelentkezési feltételek:

  • Középiskolai/gimnáziumi végzettség, 
  • OKJ-s közbeszerzési referens szakképesítés,
  • minimum 3 éves közbeszerzési eljárások előkészítésében, dokumentálásában szerzett gyakorlat,
  • MS Office (Word, Excel, PowerPoint) felhasználói szintű ismerete,
  • magyar állampolgárság,
  • büntetlen előélet (3 hónapnál nem régebbi erkölcsi bizonyítvány)
  • MS Office felhasználói szintű ismerete
  • EKR rendszer használatában szerzett gyakorlat

Benyújtandó iratok, igazolások:

  • Önéletrajz
  • Végzettséget és/vagy képzettséget igazoló okiratok

Elvárt kompetenciák:

  • nagyfokú önállóság,
  • elemző képesség, rendszerszemlélet, komplex gondolkodás,
  • minőségorientáció (szabálykövetés, alaposság, precizitás),
  • csapatmunka szeretete,
  • Szolgáltató szemlélet és munkastílus,
  • Jó problémamegoldó képesség,
  • Folyamat- és rendszerszemléletű gondolkodásmód,

Előnyt jelent: Beszerzési és/vagy pénzügyi – számviteli területen szerzett legalább 5 év szakmai tapasztalat

A munkakezdés időpontja: A munkakör a pályázatok elbírálását követően azonnal betölthető, de legkésőbb 2023. január 9. napjától

Bérezés és juttatások:

  • versenyképes fizetés,
  • cafeteria juttatás és mobiltelefonkeret már próbaidős alatt is,
  • esetenként home office biztosított.

Ha érdekesnek találod a feladatot, küldd el önéletrajzodat a Racz-Lenkei.Katalin@budapestbrand.hu címen beszerzési munkatárs pozíció megjelöléssel 2022. november 25-ig. A feladatra m megváltozott munkaképességűek jelentkezését is várjuk.