„Nagymérvű hiányosságai nincsenek"1956-1976 között a rákosrendezői vasutasok a legjobbak közé tartoztak, a rákosrendezői infrastruktúra a legelavultabbak közé. Az ellentmondást ígéretekkel oldották...
Magasház itt, magasház ott!Óbudán is, Újbudán is terjeszkedik a Biggeorge Property, és mindkét kerületben feszegeti a beépíthetőségi határokat.
A Bubi sose alszik – addiktív videós térképen nézhetjük meg a bringák egy napjátA videót nézve úgy tűnik, nincs pillanat amikor valaki ne tekerne épp a Bubival a városban. De látványosan kirajzolódnak a reggeli és esti csúcsok és a...
Ház, amiből hamarosan otthon lesz – meglátogattuk a Down Alapítvány új, támogatott lakhatási egységét Újabb fontos lépés az esélyegyenlőség felé, hogy a Fővárosi Szolidaritási Alap támogatásával a Down Alapítvány egy újabb,12 fős támogatott lakhatást biztosító...
Hihetetlen trolibuszok143 éve mutatták be a világ első trolibuszát és a 20. század első felében az elektromos járművek meghódították a világot. Áramszedők szikráztak Los Angelesben és...
Éles bevetésen a kutyavizelet elleni küzdelem legújabb eszközeiA kutyapiszok valamilyen formája a legtöbb kerületben nagyon komoly problémákat okoz. Az önkormányzatok jelentős része kísérletezik különböző kutyavécékkel, ugyanis...
Harmincezernél is több futóé lett a városA város legszebb részein futottak a hétvégén a 40. Telekom Vivicittá Városvédő Futás résztvevői.
A tesztbuszon az ellenőr is csak utasA hétvégén a Credo Electronell buszok szóló és csuklós változata is közlekedik Budapesten. Az újdonság ereje egyelőre a hétfői (április 14.) üzemzárásig fejti ki...
Bővülő kedvezményrendszer, megújuló fürdők – ezt hozza 2025 a BGYH-nakA Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt.-nek a 2024-es év újra rekordokat hozott árbevétel- és eredményadatokat tekintve egyaránt. Ennek köszönhetően 2025. évben...
Megkezdték a főváros egyik legpocsékabb terének felújításátEgy kerület, vagy városrész lakóinak életében meghatározó össze-, és megtartó erő a közösségi élmény. A közlekedési csomópontokat alkalmassá kell tenni arra, hogy...
Amikor a járókelők nem szégyenükben bújtak a föld aláA gyalogos aluljárók fejlesztése Budapesten csak az 1960-as évek elején indult, és a szakemberek húsz év múlva már el sem tudták képzelni nélkülük a biztonságos...