„Látható tehát, hogy autóbusz-forgalomról tulajdonképpen nem lehet még beszélni”
Az első pesti autóbusz 110 évvel ezelőtt, 1915. március elsején indult, de az üzemeltetők inkább a jövő reménységét látták benne, és nem a meghatározó közösségi...
Buja évelő növényzet az egy éves Mester utcai zöldkazettákban
A Közösségi Költségvetés egyik nyertes projektjeként tavaly ősszel elkészült növénykazettákra pillantottunk rá, vajon hogyan cseperednek a környékbeliek gondos...
Mint ismeretes, az idén tíz éves fővárosi közbringarendszer változás előtt áll. A 2026-ra tervezett Bubi 3.0 több szolgáltatást kínál a jelenleginél. A Budapesti...
Karácsony elmondta, mi kellene egy budapesti olimpiához
A főpolgármester szerint évtizedes lemaradást kellene behozni az utak, hidak, közterületek állapotának fejlesztésében, és a közösségi közlekedés is masszív...
Tízből kilenc utas elégedett a budapesti közösségi közlekedéssel
Az elérhetőséggel, az utastájékoztatással és a BKK munkatársaival a legelégedettebbek a közösségi közlekedést használók, de az is fontos számukra, hogy megbízható és...
„Kérem vigyázzanak, az ajtók…” – Budapest 150. születésnapja alkalmából híres színészek köszöntik egy-egy idézettel a várost a közösségi közlekedés járatain.
Nem a kerékpársávok a hibásak – mondják független közlekedési szakértők. Az autók száma az elmúlt években 350 ezerrel nőtt, miközben a fővárosi lakosok száma stagnál.
Néhány éve még a kukákba dobálták ki a rollereket az ingerültebb sétálók, azóta viszont sokat javult a helyzet, köszönhetően az egy éve bevezetett Mobi-pontoknak is....
Mi az a Budapesti Mobilitási Terv, és miért érdemes megbecsülni?
Kisebb fajta csoda, hogy még mindig beszélhetünk BKK-ról és BMT-ről, és hogy egyáltalán lehetősége van a budapestieknek megvitatni, miként is képzelik el a várost.