A Hipnózis-verseny egy rangos reklám és kommunikációs verseny, amelyre idén 219 pályamű érkezett. A beérkezett műveket nemzetközi zsűri díjazta, három kategóriában a Budapest Brand is elismerést kapott.
A Budapest Brand Nonprofit Zrt. – az ügynökségi világban komoly érdemnek számító – elismeréseket a Metrófesztivál, a Budapest Bejáró és a Budapest Hősei projektjeiért kapták.
Metrófesztivál
2023 nyarán rendezték meg a Metrófesztivált melynek lényege az volt, hogy az akkor frissen felújított M3-as metróvonal állomásian különböző programokkal ünnepelhették meg a budapestiek a pótlóbuszozás végét.
A június 15-16-i hétvégén egy egész minifesztivállal készültek a Brand kollégái valamennyi állomásra:
- Nagyvárad tér – NEO, Jazzbois, Galactic Jackson, Stinky Bugs, Lelle, Quixotic
- Corvin-negyed – Metroast metrókibeszélő közvígjáték, a Stand-up Budapest műsora
- Kálvin tér – aluljáró-játszótér és gyorscsúszda
- Deák Ferenc tér – A RadioCafé élő rádióműsora és a Nemadomfel alapítvány kávézója
- Arany János utca – Független színházak produkciója, színpadon a Momentán Társulat és a Baltazár színház
- Nyugati Pályaudvar – A Soharóza, a Budapest Ballet Grand Prix műsora és Barabás Lőrinc
- Lehel tér – Metrótörténeti kiállítás, bárzongoristák
A Metrófesztiválról készült beszámolónkat ide kattintva olvashatod el.
Budapest Bejáró
Budapest 150. születésnapját a számtalan program mellett egy városfelfedező-játékkal is meg lehetett ünnepelni tavaly októberben. Kis térképészkedés segítségével sétaútvonalakat teljesíthetünk, ahol a megállókat egyénileg (gyalog, tömegközlekedéssel vagy akár biciklivel) kell összekötnünk.
Miközben tengernyi érdekes információ ömlik ránk, máris belecsöppentünk a játékba, mert a helyszíneken rejtvényeket kell megfejtenünk (néha egyszerűen csak úgy, hogy jó helyre állunk és szemmagasságban megkeresünk valamit). Ez a Budapest Bejáró.
A Budapest Bejáróról itt írtunk korábban.
Budapest Hősei
A Budapest Hősei egy olyan 2023-as kiállítás volt, ahol azokat a hétköznapi embereket mutatták be, akik nap mint nap Budapestért, és a budapestiekért dolgoznak.
A projekt keretein belül november 17-től a Városháza parkban ismerhették meg kicsit közelebbről többek között a BKV Zrt., járművezető instruktor munkáját, a BDK Budapesti Dísz-és Közvilágítási Kft., villanyszerelőjét, a Budapest Főváros Levéltárának Főlevéltárosát és munkáját, a Fővárosi Önkormányzat Gödöllői Idősek Otthonának vezetőápolóját de betekintést engedtek a Budapest Gyógyfürdői és Hévizei Zrt., vezető asszisztensének és a Fővárosi Csatornázási Művek Zrt., Technológus mérnökének hétköznapjaiba is.
A Budapest Brand
- Események kategóriában bronz helyezést kapott a Metrófesztiválért,
- Márkaélményt adó aktivitások kategóriában bronz helyezést kapott a Budapest Bejáróért,
- Integrált kampányok kategóriában szintén bronz érmes lett a Budapest Hőseiért.