A Magyar Marketing Szövetség immár huszonkettedik alkalommal hirdette meg az Év Honlapja elnevezésű pályázatát, és ennek keretén belül a zsűri megszavazta a 2023-as év applikációját is. Az elismerést a BKK saját fejlesztésű alkalmazása, a BudapestGO nyerte el.
„Büszkék vagyunk, hiszen ez a díj megerősít minket abban, hogy egy olyan innovatív, digitális alkalmazást sikerült megalkotnunk, amellyel egyszerűen tervezhetővé és kiszámíthatóbbá vált a közösségi közlekedés, továbbá a jegy- és bérletvásárlás is pár kattintással, gyorsan és környezetkímélő módon elintézhető” – mondta Diószegi Ágnes. A BKK Ügyfélkapcsolati és értékesítési vezérigazgató-helyettese kiemelte, hogy a BudapestGo sikere nemcsak a BKK szakembereinek köszönhető, hanem a társaság partnereként dolgozó Supercharge, Telekom Rendszerintegráció (T-Systems) és a realCity csapatának munkáját is dicséri.
De talán még a szakmai elismerésnél is nagyobb sikernek tekinthető, hogy
a BKK eseti jegyértékesítésében már 40 százalék a digitális jegyekből származó bevétel aránya, ami az „év applikációja” nélkül nem lett volna lehetséges.
Az alkalmazást aktívan használók száma folyamatosan nő, összesen 1,8 millióan regisztráltak a BudapestGO-ban, és már több mint 4,4 milliónál jár a letöltők száma. A BKK adatai szerint havonta 4 millió útvonaltervezés történik az applikációban, a bevezetése óta pedig összesen több mint 10 millió digitális vonaljeggyel utaztak. A bérletesek körében is egyre népszerűbb a BudapestGO, a felnőttbérletek aránya harmincnégy, a diákbérleteké pedig negyven százalék. „A BKK célja az applikációval, hogy a jövőben további kényelmi funkciókkal és bővülő digitális szolgáltatásokkal még könnyebbé tegye a fővárosban közlekedők életét, növelje a fenntartható digitális jegyek részarányát a jegy- és bérletvásárlásban” – olvasható a társaság közleményében.
Kiemelt kép: Nyírő Simon/BKK