Nőhet a fővárosi közösségi közlekedést használók biztonságérzete egy, a Budapesti Közlekedési Központ applikációjában megjelenő új fejlesztésnek köszönhetően. Március 31-től, amennyiben a Budapesti Utasbiztonsági Szolgálat rendészeti munkatársai, illetve a személy- és vagyonőrök nem tartózkodnak a közelben, az utasok a BudapestGO-n keresztül is kérhetnek segítséget rendészeti beavatkozást igénylő esetekben: új funkcióval bővül ugyanis a Budapesti Közlekedési Központ alkalmazása. A mai naptól az applikáció lehetőséget ad az utasoknak, hogy közvetlenül értesítsék a Budapesti Utasbiztonsági Szolgálat központi irányítószolgálatát. Az applikáció kezdőképernyőjéről először a „Továbbiak”, majd a „Segíthetünk?” menüpontra kattintva lehet kiválasztani, hogy balesetről, vészhelyzetről (agresszió, vandalizmus), vagy rendészeti beavatkozást igénylő helyzetről (kéregetés, szennyezett ruházatú vagy ittas, bódult személy stb.) van-e szó. Előbbi esetben a 112-t, utóbbiban pedig az utasbiztonsági rendszer központi irányítószolgálatát lehet hívni a BudapestGO-ban. A fejlesztés fokozatosan, pár napon belül minden felhasználó számára elérhetővé válik az alkalmazásban. Ahhoz, hogy a BudapestGO-ban mindig megjelenjenek a legfrissebb fejlesztések, érdemes kiválasztani a telefon beállítások menüjében az automatikus frissítést, így a jövőben mindig elérhetővé válnak az alkalmazás újdonságai. Az új funkció használatáról a BKK áprilisban kampányt is indít, amelynek keretében járműveken, megállókban, valamint a közösségi médiában is edukációs tartalmakkal segíti az ügyfeleket.

Ha ti is láttok valami érdekeset, küldjétek el a szerk@budapest.hu-ra!