FRISS

Átlépte a hárommillió egyedi felhasználót a Budapest GO


Újabb sikerrel indította 2025-öt a Budapesti Közlekedési Központ népszerű alkalmazása, a BudapestGO. Már több mint hárommillió egyedi felhasználó regisztrált az applikációban, összesen pedig már több mint hétmillió alkalommal töltötték le az alkalmazást.

Egyre nagyobb teret hódítanak a digitális jegy- és bérletvásárlási megoldások a fővárosi közösségi közlekedésben - írja közleményében a BKK. Ebben a folyamatban jelentős szerepet játszik a BKK saját fejlesztésű alkalmazása, a BudapestGO, amellyel a gyors és egyszerű vásárlás mellett egyetlen felületen lehet integrált utazást tervezni nemcsak a BKK, hanem akár a MÁV-csoport vonat-, HÉV- és buszjárataira történő átszállásokkal. Az utazástervezés funkció azért is népszerű, mert kiszámíthatóvá teszi a közösségi közlekedés használatát. A használók igényei alapján fejlesztett új funkciók is nagyban hozzájárulhatnak a BudapestGO sikeréhez.

Rekordot döntött az egyedi felhasználók száma

Az applikáció közel három éve része a mindennapjainknak és könnyíti meg Budapesten közösségi közlekedést használók mindennapjait. Tavaly decemberben minden eddiginél többen, négyszázezren vásároltak az alkalmazásban, és az új vásárlók száma is rekordot döntött, így idén januárra elérte a hárommilliót a BudapestGO-ban regisztrálók száma.

Az alkalmazást közel másfél millióan használják havonta rendszeresen, összesen pedig már hétmillió letöltést generált. Emellett a BKK ügyfelei eddig összesen több mint 26 millió jegyet és bérletet vásároltak digitálisan, és több mint 122 millió útvonalat terveztek meg a BudapestGO-ban.