Hat tény Budapest nyári biciklis közlekedéséről
Budapesten 2020-ban a járványnak és a közlekedési beavatkozásoknak köszönhetően sok új lehetőség nyílt. Most azt mutatjuk be hat pontban, öt grafikonnal, hogy mi történt pontosan…
Budapesten 2020-ban a járványnak és a közlekedési beavatkozásoknak köszönhetően sok új lehetőség nyílt. Most azt mutatjuk be hat pontban, öt grafikonnal, hogy mi történt pontosan…
Az elmúlt években számtalan új közlekedési eszköz lepte el a nagyvárosok útjait: egy és kétkerekű, lábbal, vagy elektromos hajtással, rásegítéssel hajtott járgányok.
Az utca nem csak arra van, hogy közlekedjünk rajta. De mit lehet tenni, ha a többi funkció háttérbe szorul, vagy szinte el is tűnik? Hogyan…
Az autóforgalom visszaszorítása azonban nem csak azért fontos, hogy fellendüljön a kereskedelem és a turizmus, vagy hogy a lakókörnyezetünk kellemesebb, csendesebb és tisztább levegőjű legyen.
A Belvárosban a hatvanas évek óta folyamatosan zajlik a forgalomcsökkentés, minden évtizedre jutott valami jelentős eredmény. Természetes, hogy ez a munka a húszas években is…
„A járda nem kizárólag azért van, hogy eljussunk rajta egyik pontból a másikba.” Interjú Marinov Péterrel, az Újlipótváros – Szuperblokk alapítójával.
A Budapest TE meg ÉN podcastban ezúttal Balogh Samuval, Karácsony Gergely kabinetfőnökével beszélget a két műsorvezető, Veress Dóra és Gellért Gábor. A téma pedig a…
A cél nem egy bringasáv felfestése, hanem egy élhetőbb közterület kialakítása. Workshop sorozat indult az ehhez vezető útról.
Élhető város címmel új rovatot indítunk, ahol bemutatjuk, hogyan lehet Budapest olyan város, ahol mindenki igazán otthon érzi magát. Mert Budapest a tiéd is.
1990 óta a belső kerületek elvesztették lakosságuk egyharmadát: több mint százezer ember költözött ki a külvárosba vagy az agglomerációba.
Az elmúlt évtizedekben a világ számos pontján többen is megfogalmazták, mitől is lesz élhető egy város.
A cél nem az, hogy valamelyik közlekedési módot részesítsük előnyben, az legfeljebb eszköz.