Tulajdonképpen mi Budapest legfőbb problémája? És persze hogyan kéne megoldani?
Zubreczki Dávid a Főváros Otthon Budapesten című programjáról.
Zubreczki Dávid a Főváros Otthon Budapesten című programjáról.
Amikor a forgalomtól zsúfolt autópályák bővülnek, az új sávok gyorsan feltöltődnek. Miért? Így működik a „keresletgerjesztés” logikája.
„A gyorshajtásos balesetek csökkentésének alapja, hogy a környezethez megfelelő mértékűre tervezzük a közlekedők sebességét.”
COVID, kerékpársávok és friss levegő – cikksorozatban mutatjuk be a város elmúlt egy évét – 2. rész
COVID, kerékpársávok és friss levegő – cikksorozatban mutatjuk be a város elmúlt egy évét – 1. rész
Vásártér, pihenőkert, szoborpark és dísztér egy tájépítészeti szakdolgozatban
Az autók számának és sebességének csökkentése a közlekedési balesetek által okozott halálesetek számát is csökkentette.
Többen indulnak el autóval, ha úticéljuknál könnyen és olcsón parkolhatnak, mintha drágábban vagy nehezebben találnának helyet.
Dániában egy felmérés szerint a munkába, iskolákba, egyetemekre megtett utak 41%-a egész évben kerékpárral történik.
Íme a válasz várostervezési szempontból.
A budapestiekkel közös gondolkodás, átfogó tervezési folyamat indul a Nagykörút jövőjéről.
Látványtervek, kérdések és válaszok a pesti alsó rakpart jövőjéről.