Több mint két Margit-szigetnyi új park Budapestnek: elkészült a Radó Dezső terv
Hivatalossá vált a Budapest zöldítésének fő céljait, elemeit rögzítő fővárosi akcióterv.
Hivatalossá vált a Budapest zöldítésének fő céljait, elemeit rögzítő fővárosi akcióterv.
Kevesebbet járnak be a budapestiek a munkahelyükre a COVID miatt? Egészségtelenebb a levegő az ingyenes parkolás miatt? Használják a lakók a kerékpársávokat? Ilyen és ehhez…
Balogh Samut, Karácsony Gergely főpolgármester kabinetfőnökét kérdeztük ezen a héten az „Otthon Budapesten” programról. A Budapest Te + Én podcast műsorvezetői: Veress Dóra és Gellért…
Zubreczki Dávid a frissen bemutatott „Otthon Budapesten” című programról.
Amikor a forgalomtól zsúfolt autópályák bővülnek, az új sávok gyorsan feltöltődnek. Miért? Így működik a „keresletgerjesztés” logikája.
„A gyorshajtásos balesetek csökkentésének alapja, hogy a környezethez megfelelő mértékűre tervezzük a közlekedők sebességét.”
COVID, kerékpársávok és friss levegő – cikksorozatban mutatjuk be a város elmúlt egy évét – 2. rész
COVID, kerékpársávok és friss levegő – cikksorozatban mutatjuk be a város elmúlt egy évét – 1. rész
Vásártér, pihenőkert, szoborpark és dísztér egy tájépítészeti szakdolgozatban
Az autók számának és sebességének csökkentése a közlekedési balesetek által okozott halálesetek számát is csökkentette.
Többen indulnak el autóval, ha úticéljuknál könnyen és olcsón parkolhatnak, mintha drágábban vagy nehezebben találnának helyet.
Dániában egy felmérés szerint a munkába, iskolákba, egyetemekre megtett utak 41%-a egész évben kerékpárral történik.